dilluns, 4 de maig del 2009





.
.

12 comentaris:

Striper ha dit...

Perles de la natura , per adornar les flors.

Anònim ha dit...

Gotes d'aigua per renèixer :)

gatot ha dit...

m'ha agradat especialment la música... les gotes, tenen la seva màgia, siguin d'aigua, de llàgrima, de suor, de plaer...

petons gotils!

Sergi ha dit...

Espero que això no sigui cap metàfora del plor.

Coincideixo amb el Gatot, la cançó del vídeo està molt bé.

Carme Rosanas ha dit...

Doncs a mi m'han agradat molt les gotes del vídeo... potser més que la música i tot!

robadestiu ha dit...

STRIPER: parla la natura, la primavera i les gotes d'aigua adornen les flors :-)


CESC: les gotes d'aigua, un bon exemple del que és renéixer :-)


GATOT: l'aigua... apareix, desapareix, es transforma... realment, màgica! Una abraçada gotil!


XEXU: no, no era metàfora de plor. Buscava gotes d'aigua, i de seguida ha aparegut aquest vídeo amb una música que, potser la guitarra, recorda el viatge que fa l'aigua de gota en gota :-)

CARME: les gotes d'aigua, eren en aquest cas, les protagonistes, la música, les acompanya. Petonets :-)***

rits ha dit...

m'encanta la pluja, el caure de les gotes, em calma i relaxa.

Assumpta ha dit...

Saps una cosa, robeta? :-)

Jo viatjo moltíssim en tren: Reus-Barcelona, Barcelona-Reus... i, evidentment, tant anar amunt i avall, alguns dies plou... i, si plou, jo em quedo embobada mirant les gotes d'aigua al vidre, veient com regalimen unes més poc a poc, altres més depressa, com s'ajunten dues i llavors siiiiiiiii, sembla que agafin velocitat, mentre altres més petitones quasi no es mouen.

Et felicito per l'article, i el vídeo, coincideixo en que és molt maco :-)

estrip ha dit...

i quan les gotes regalimen per la pell, i quan dues gotes en poden ser una i una molts de somnis.

robadestiu ha dit...

RITS: a mi la pluja m'agrada si la miro des d'un lloc on no em pugui mullar. Mirar caure les gotes és realment relaxant. Una abraçada!


ASSUMPTA: moltes gràcies! a mi m'encanta mirar per la finestra mentre vaig en tren, només això ja em relaxa molt, i si plou, anar veient com regalimen pel vidre és realment hipnòtic. Petonets :-)****


ESTRIP: les gotes regalimant per la pell són com petites carícies plenes de somnis :-)

USD ha dit...

les gotes són móns en miniatura, transparents, lluminosos

robadestiu ha dit...

USD: bonica descripció. M'agrada el teu enfoc :-))