diumenge, 2 de novembre del 2008

PIANO I AIGUA


Avui, m'he despertat d'una forma del tot diferent. Un parell de sacsejades a la persiana m'han despertat de cop. Dubtava si era la pluja que queia amb força. Però de seguida he notat que era el vent, que bufava tan fort que semblava que volgués entrar per la finestra tancada.

M'he tapat una mica més, tot i que no feia fred. I de seguida he escoltat que la pluja tornava a fer la seva aparició i sí que devia caure amb força. Era impossible seguir dormint.

Quan el vent i la pluja et vénen a despertar d'una forma tan intensa tens la impressió que l'aire i l'aigua et criden. I ho fan tan fort que no et pots negar. Així que he decidit que aquest matí, aniria a la piscina. I encara una mica mandrosa, ja he tingut ganes, un altre cop, de sortir del llit.

Mentre preparava la bossa ha telefonat el meu germà, i m'ha dit que l'esperés, que s'apuntava. Tot i que confesso que a la piscina, m'agrada anar-hi sola, al meu aire, m'ha fet il.lusió que vingués. Em sembla que era el primer cop que hi anavem junts. Ha sigut divertit.

Ja es va acabant un cap de setmana plujós que pensava que seria més avorrit, i al final, no ha estat mal. I demà di-lluns. A mi és un dia que m'agrada. Potser perquè és el dia de la lluna.

Però encara no s'ha acabat el dia. Encara tinc una altra pel.li per mirar. Una, on la protagonista, no recordo per què, deixa de parlar. I s'expressa amb un piano. Recordo imatges d'una platja, de pluja, d'aigua, d'emocions, de música. És la pel.lícula perfecta per avui. Potser si jo, sabés tocar el piano i no pogués parlar. I hagués d'expressar platja i pluja i aigua, i emocions callades, i desig i necessitat i ganes de nedar o volar... faria servir aquesta cançó:


14 comentaris:

Unknown ha dit...

M'agradaria tenir aquesta habilitat. Vull dir l'habilitat d'expressar les emocions tocant al piano o sinó pintant o perquè, no? escrivint poesia... Em sembla que tens raó, és un bon dia per a aquesta pel·lícula

Striper ha dit...

A mi el vent casi no m'ha deixat dormir al meu barri esta a una zona que es diu Bufalvent, asi que imagina jo expreso cantant.

Carme Rosanas ha dit...

Jo he pres la pluja per excussa de no sortir de casa i de passar-me tota la tarda a l'ordinador.

Anònim ha dit...

Quan t'agafes i et tapes sota al llit, quan et lleves i fas alguna cosa deixant reposar les branques caigudes, alguna cosa es desperta, m'agrada el teu pla de diumenge... et canvio el di-lluns!

estrip ha dit...

amb aquesta pel·lícula aniràs a dormir i t'abraçaràs ben fort al coixí.
bona nit.

robadestiu ha dit...

TIRAI: a mi també m'agradaria tenir l'habilitat d'expressar emocions tocant el piano...o pintant, o escrivint poesia. Era el dia per aquesta pel.li, sí, ara ho puc confirmar. Gràcies per la visita. Una abraçada :-)

STRIPER: també t'ha despertat el vent?... és clar que vivint en aquesta zona que dius...el nom ho diu tot! T'expresses amb la música tu? quina sort :-)

CARME: una molt bona excusa per passar la tarda davant l'ordinador. Jo tb hi he passat força estona i sempre és interessant. Una abraçada :-)

CESC: m'agrada com ho expliques. Sempre hi ha coses per despertar. Ha estat un diumenge passat per aigua, però molt agradable. No t'agraden els di-lluns? vinga doncs, canvi fet!


ESTRIP: això és exàctament el que estic a punt de fer. Bona nit :-))

Assumpta ha dit...

Ai :-) quan parleu de pelis jo vaig totalment perduda... bé, quan parleu de pelis i de moltes altres coses :-)
Admiro que amb un dia com avui hagis tingut força per anar a la piscina... ufff
Jo no puc amb tants dies de pluja, em deprimex molt, molt...

robadestiu ha dit...

ASSUMPTA: és que amb un dia com el d'ahir la piscina em cridava, amb força. Però també m'agraden més els dies de sol. Doncs si aquesta pel.li no et sona, pren nota que és molt bonica. Una abraçada :-)***

Les Coses són com Som ha dit...

suposo que si ens faltés un dels sentits, de no poder expressar-nos com ho fem, o tenir més potenciat un altre sentit, no ens costaria tant fer-ho d'aquesta manera. A vegades, treballant amb disminuits ho veus molt, tenen una capacitat per expressar-se que nosaltres també ho hauríem daprendre.
Per cert, miraré la peli!!!

labruixoleta ha dit...

INSTINTS: sí, sempre és enriquidor conèixer gent que no es pot expressar amb tots els sentits, pq és al.lucinant com en desenvolupen d'altres. Has treballat amb disminuits? segur que va ser molt enriquidor.
Ok, doncs si la mires, ja em diras si t'ha agradat :-)

iruNa ha dit...

I resulta que jo venia per si havies contestat i he vist que no t'havia deixat cap comentari! Mare meva... fa dies que vaig llegir el post i ja no recordo què et volia dir. Només això, que havia passat per aquí però massa silenciosament.
Ah, i la cançó és genial... jo en sé tocar un trosset al piano però per una aficionada com jo és massa complicada aquesta peça.
apa, una abraçada guapa!!!

labruixoleta ha dit...

jajaja! sí... ostres, potser massa silenciosament... La cançó és genial sí, i tu saps tocar-ne un trocet? quina enveja... jo si en sabés, la tocaria durant un munt d'estona seguida, segur. Una abraçada!

horabaixa ha dit...

Hola Robadestiu,

M'agrada tan nedar com n'estic segura de que m'agradaria volar. A vegades sommio que volo, i es sensacional.

La música, tens bona oïda. Seria adient, a més fa joc amb un dia plujós.

Una abraçada

robadestiu ha dit...

HORABAIXA: eps, ara no sé si has llegit l'últim post, però ja veus, jo tb somio que volo, de vegades, és fantàstic, sí.

Era la música perfecta per jugar amb un dia plujós.

Una abraçada!