dissabte, 1 de novembre del 2008

Lost in Translation. Chocolat


Aquest matí m'ha despertat la música. Era la dels veïns de baix.

Entre la persinana semblava que entrava llum de sol. No sentia la pluja. Devia fer bon dia?

No sabia quina hora era, però encara no tenia ganes de llevar-me. I m'he quedat escoltant la música.

M'ha fet gràcia. Els veïns devien tenir la néta a casa. Sonava "tres pometes té el pomer" i altres cançons que recordava de quan era petita. I he recordat matins de fa molts anys. Quan em despertava l'olor de xocolata que ens feia la iaia. Mmmmm....

He pensat en aquest cap de setmana que es despertava sense cap cosa interessant a fer. Si un diumenge plujós pot ser molt avorrit. Un cap de setmana amb dos dies de festa, pot arribar a ser el doble d'avorrit. Calia un plà d'emergència urgent.

Total, que encara des del llit he decidit que avui, aniria a la pastisseria on la meva iaia ens comparva la nata quan erem petits. I per endolcir una mica els dies, em faria xocolata amb nata. I buscaria al vídeo-club una pel.lícula on recordo que la xocolata era protagonista. I de passada, potser n'agafaria un parell més. D'aquelles que recordes especialment per la música.

I au, ja he tingut ganes d'aixecar-me del llit...


"Lost in Translation" (More than this)

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona decisió! molt bona :) i jo que només pensar en aquests dos dies, no sé què fer... i m'avorreixo... pot ser hauré de buscar a l'armari de pel·lícules oi... Una abraçada...

Carme Rosanas ha dit...

Les dues pelis em van agradar. Són tant diferents! però no hi fa res les dues m'agraden.

iruNa ha dit...

Buf... jo em passo dos dies a casa i acabo enfilant-me per les parets, per més bones pelis que tingui per veure!
De totes maneres crec que vas fer una bona tria, les dues les he vist i són d'aquelles que no em faria res repetir!
Espero que estiguis passant un bon cap de setmana!!!!
Ah, i deixa'm dir-te que m'alegro que tornis a publicar... que se't trobava a faltar!!!!
una abraçada!

Striper ha dit...

I que el dia acabat sen dolç?

Assumpta ha dit...

Has fet la xocolata?? :-))

Jo les pelis... ejem... no n'he vist cap :-))
Però la música del YouTube que has posat si que la conec!! M'encanta!! El que no sabia era que sortís a cap peli... sóc un cas :-)

Petons!!!

estrip ha dit...

i a mi m'ha fet venir salivera...

robadestiu ha dit...

CESC: em sembla que tu has acabat optant pels llibres i la música...O també vas mirar dins l'armari de les pel.lícules? Una abraçada!

CARME: sí, a mi també m'agraden les dos. Ahir en vaig veure una, l'altra no la tenien al video-club (catxis!). Però ja la trobaré en algun altre lloc! :-)***


IRUNA: així no ets molt d'estar a casa tu... Són xules les dos pel.lis oi? Sí, el cap de setmana no ha estat mal. A mi tb m'ha fet il.lu veure't per aquí :-)) És que últimament estava per un altre blog -labruixoleta-. Ara potser alterno o simultanejo...! Petonets!!

STRIPER: sí, ahir el dia va acabar dolç... :-)))

ASSUMPTA: síii!! vaig fer xocolata, i amb nata!! què bona. La cançó que he posat a mi m'encanta tb. De fet de la pel.li on surt (Lost in Translation), el troç on apareix la cançó era el que recordava com el més emocionant (barreja de moment i música). Una abraçada :-)***

ESTRIP: també t'agrada la xocolata? Potser després en faig més i només de pensar-hi també se'm fa la boca aigua! :-)))

Núr ha dit...

Ostres... Dues moooolt bones pel·lícules!!! Visca el romanticisme!!! I el Johnny Deep! He de tornar a veure Lost in translation!! La vaig veure al cinema i la tinc en DVD fa més de dos anys i encara porta el plàstic... La recordo preciosa... I la cançós és fantàstica!

aix...

robadestiu ha dit...

NÚR: sí, però Chocolat no la tenien, la buscaré. La canço de Lost in Translation és una passada, quan la canta el Bill Murray, el millor moment de la pel.li. Si la tornes a veure i saps què li diu ell al final, ja m'ho diras. Un petonet!