dijous, 20 de novembre del 2008

BASTIDA DE BAMBÚ

Fa uns dies l'Assumpta va escriure al seu blog una història sobre el bambú japonés, que em va agradar molt.


A Hong Kong, utilitzen el bambú per fer els andamis de les obres, degut a la seva fortalesa. Aquí en deixo una foto, i un troç de pel.lícula (House of flying daggers) que ja vaig posar fa temps de la qual recordo una persecució volant entre bambús que em va agradar (el troç sencer que nombro no l'he trobat, però aquest, tb té una música que m'agrada).






12 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Bastides de bambú! Quina canya!

Striper ha dit...

Jo hasta la trobo bonica..

Anònim ha dit...

L'història dels bambús és genial i la teva i la pel·lícula o tros d'ella m'agrada força, hi ha tants significats per tot arreu de les coses...

estrip ha dit...

la història d'amor és molt maca!

Assumpta ha dit...

Uaaaaau!!! doncs és impressionant veure aquestes bastides de bambú!!

M'ha fet riure la Carme jajaja diu quina canya :-))

I el vídeo és una preciositat... la música molt maca, com tu dius i també es veuen aquests bambús tan alts i forts... com els utilitzen com a llances, ufff

M'agrada veure com aprofondeixes en tot, com interioritzes tot, analitzes, penses... ets un sol!! :-))

robadestiu ha dit...

CARME: pel mateix que diu l'Assumpta jo tb he rigut, bon joc de paraules :-)))***

STRIPER: és que ho era, i si la veies en enormes i altíssims gratacels, era impressionant!

CESC: el bambú es veu que ja ho té això, té significats amagats, com les arrels. La història del bambú japonés és realment bonica, com la pel.lícula. Una abraçada :-)

ESTRIP: sempre són maques les històries on hi ha amor. Aquesta a més és bonica de mirar pq les imatges són precioses :-)

ASSUMPTA: diria que t'ho vaig dir que un dia posaria la foto de les bastides de bambú, i aquí la tens :-)
I tu ets forta, com el bambú, n'estic segura. Una abraçada ben forta :-)))

Assumpta ha dit...

Sí que ho vas dir, sí!!! Ho recordo perfectament ;-))

No sé si sóc forta... jo tinc molts dubtes sobre aquesta afirmació jaja... però hi ha qui em diu que si i, ni que sigui per ells, he de mirar de ser-ho :-)

Núr ha dit...

UOOOOOO!!!! La pel·lícula és astupenda!!!!! Prò els dos actors són alguns dels xinesos més guapos que he vist mai!!!!!

robadestiu ha dit...

ASSUMPTA: és clar, ara no els facis quedar malament (ni a mi tampoc!) ;-). una altra abraçada ben forta! :-))


NÚR: és veritat, tant ell com ella són molt atractius!! :-))

iruNa ha dit...

Jo també vaig llegir la història que explicava l'Assumpta i em va agradar molt.
La foto de les bastides de bambú són genials i el tros de la peli també, té molt de sentiment!
una abraçada!

rits ha dit...

Oh!!!
La pel·lícula és preciosa!!!! Gràcies per recordar-la!


Realment continuo quedant assobrada amb tot el què es pot fer amb el bambú!

Núr ha dit...

No em referia a ell i a ella... Em referia a ell i a ell... El que la "segresta" i el que és company seu a l'agrupació secreta!