dimecres, 10 de desembre del 2008

afinitats


Quan una música t'agrada pot ser per molts motius. Per allò que expressa, pel to, pel ritme, per les sensacions que et desperta, o els sentiments o les emocions. O per les vibracions.

Quan t'agrada un menjar, també pot ser perquè t'agrada l'olor, el gust, la textura. O perquè t'omple i et deixa satisfet.

Si t'agrada una persona, també pot ser perquè et desperta sensacions, emocions, sentiments, o perquè t'omple. O per les vibracions. O perquè hi ha química. O per tot.

O si t'agrada un color, o un arbre, o una flor, o un llibre, o una casa, o una cadira, o una ciutat, o un bloc...

La Índia, és el meu país platònic, això ja ho vaig explicar un dia, en un altre post. És curiós que de vegades, ens agrada allò que no coneixem, ni hem sentit, ni hem tastat, ni hem tingut a prop. Però de totes formes, també et desperta sensacions, o emocions, o et fa vibrar o t'omple o...

No saps exàctament per què, tampoc saps exàctament què hi esperes trobar, o què esperes que passi. Senzillament, t'atreu.


14 comentaris:

Sergi ha dit...

Això també em passa a mi, tinc països platònics, i saps què, a veure si t'animo, aquest any viatjaré a un d'ells. A veure si tu tens sort, i l'Índia t'arriba aviat.

Assumpta ha dit...

Doncs, malgrat que dius que no saps exactament per què,... crec que tots podem entendre aquesta sensació :-))

Per cert... és maca aquesta expressió "país platònic" :-)

Carme Rosanas ha dit...

Jo no havia utilitzat mai aquest a expressió, però jo també tinc un país platònic. Islàndia. Vaig aconseguir anar-hi QUAN VAIG COMPLIR 50 ANYS, i després d'això continua sent platònic. Hi tornaria a anar de seguida que pogués. La terra que e s belluga, el fred i la calor interna, els volcans , les geleres, l'aigua, l'aigua, l'aigua...

Striper ha dit...

Allo que a cada un ens atrau es una cosa que no té una explicacio llogica la majoria de vegades.Ens atrau i punt.

Núr ha dit...

La veritat és que és curiós això que dius: una país ens atreu tot i que sigui desconegut, en canvi tota la resta ens atreu perquè ho hem tastat i ens agrada... hum!

Pel que fa al meu país platònic, ja ho he comentat al post anterior! :)

Anònim ha dit...

Si t'atreu és per alguna cosa, no ho dubtis, quan puguis fiu...

robadestiu ha dit...

XEXU: em deixes intrigada... quin és el teu?

ASSUMPTA: segurament tots l'experimentem i per aixo l'entenem, tot i que no acabi de ser processat per l'enteniment (uix, és això possible?). En tens algun tu, de país platònic?

CARME: segur que Islàndia ha de ser un país fascinant. què bé que hi hagis pogut anar i que el segueixis somiant, això és que et va agradar! :-))

STRIPER: sí, segons com, intento trobar-hi la lògica i no me'n surto. Segurament no en té. L'atracció es deu moure per altres camins.

NÚR: i suposo que el millor d'un país o de qualsevol cosa platònica, és tastar-la, que ens agradi i ens segueixi atraient!(ara corrents vaig encuriosida a llegir què has posat a l'altre comentari)

CESC: ara m'has fet somriure amb aquesta expressió. M'agrada. Quan pugui: fiu !!! :-))

zel ha dit...

Doncs jo t'entenc, quan un descobreix les grans riqueses humanes a través de la lluita i del treball compartit, el goig dels petits èxits i l'alegria d'una mirada neta, una cultura milenària i tan diversa, com vols no enamorar-te'n? Més val que no hi vagi, segur que em passaria igual.

robadestiu ha dit...

ZEL: realment descobrir una cultura milenària i tan diversa, atreu... Ves-hi, i si t'enamores, ho compartirem :-)

rits ha dit...

tard o d'hora arribarà. només falta trobar el moment.

l'índia cada dia em desperta més admiració i curiositat!

robadestiu ha dit...

RITS: tens raó, ja arribarà el moment. També t'atreu la Índia? jo crec que és d'aquells països que o atreuen o tot el contrari. Sé de gent que té claríssim que no hi aniria mai.
A veure si t'animes, i si hi vas, no deixis d'explicar-ho al bloc. Jo sempre llegeixo encuriosida relats de viatges allí :-)***

rits ha dit...

el viatge a la índia crec que va per llarg ....tu també explica-ho, eh!

per cert, em vaig oblidar de recomenar-te les fotos que va fer en francesc al seu viatge per la índia aquest estiu. Et faig arribar l'enllaç: http://www.elrentaplats.cat/blog/2008/11/15/namaste-india/

una delícia!!

robadestiu ha dit...

rits: he anat a mirar-les i no he pogut. Ho tornaré a provar demà. Gràices per l'enllaç!! :-)

Meow ha dit...

Before we start you can see if Search Engine Marketing and Search Engine Optimisation SEM/SEO is for you please ask yourself the following questions:

1.Do your customers use search engines to look for your industry/ products/services?

2.Does your site appear for all the possible keyword phrases your customers may search for on search engines?

3.Is your website specifically designed to represent your business or service in a way that will attract customers?

What you must do is ensure you have the best search engine optimisation company.



search engine optimisation consultancy
Long island web developers