divendres, 14 de novembre del 2008

ELS-DIES-DE-LA-SET-MANA



DIUMENGE: és el dia del sol (sun-day), i mai millor dit, pq diumenge passat el sol que feia em va deixar passejar per la platja que m'agrada, i disfrutar-la tota. El mar, la sorra fina, el munt de petxines que hi ha a la vora del mar. Tot. Va ser un matí perfecte.


DI-LLUNS: és el dia de la lluna. A mi, m'agraden els dilluns. I aquest, va ser un dia de feina agradable que em va passar volant, com el vent.







DI-MARTS: és el dia de mart, el planeta de la guerra. I per contrarrestar-ne una mica els efectes, vaig anar a veure l'Amma, trobada que presentaven dient "abraçant el món per la pau i l'armonia". I això vaig trobar: pau.



DI-MECRES: el dia de mercuri. No sé quin significat té. Ho buscaré.


DI-JOUS: júpiter. Tampoc en sé el significat. Va ser un bon dia. El millor, la nit. Era nit de lluna plena.




DI-VENDRES: venus, el planeta de l'amor. Bon dia per descansar mirant una pel.li. I tenint en compte el planeta, potser trio "In the mood for love" ("Deseando amar"). Sé que la tinc per casa, si la trobo, em posaré a veure-la.





...i DIS-SABTE: saturn. Però això és demà, i el futur no el sé. Qui sap si demà em despertarà la pluja, o el vent, o el sol, o la música dels veïns de baix. Qui sap. De moment vaig a mirar una pel.li que tb recordo perquè la música és bonica.

12 comentaris:

Striper ha dit...

Una bona agenda noia.

Assumpta ha dit...

Diuen que "Júpiter" és el meu planeta... el planeta dels Sagitari, el millor signe que existeix.

Em fa gràcia, perquè jo no hi crec gens ni mica en això dels horòscops, però m'encanta això de dir que Sagitari és el millor signe!! :-)))

I, veus? tu dius que va ser un bon dia, dijous!!... si és el que jo dic :-))

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo que tampoc hi crec, protesto ràpidament, perquè el meu signe és capricorn, el meu planeta és Saturn I demà serà un dia fantàstiquissim! Ho serà, us ho desitjo a les dues.
Bon cap de setmana!

estrip ha dit...

jo no sé quin és el meu planeta, però es veritat, dijous va ser un bon dia! Potser també sóc Júpiter, que pels Grecs era Zeus.

Anònim ha dit...

Saps, aquest post m'ha aportat tranquil·litat :) m'ha agradat i força :) i m'ha fet sentir bé, examinant els meus dies i què significa per mi cada un d'ells :) gràcies! jeje

robadestiu ha dit...

STRIPER: sí, va ser molt bona, espero que la teva també :-)

ASSUMPTA: és que cada dia da la setmana porta el nom d'un planeta (o del sol o la lluna). I es veu que els horòscops tb es relacionen amb planetes. Mira què et diré, jo tinc una amiga que és sagitari i en 20 anys d'amistat, encara no li trobo cap defecte, així que....tens raó!!! les sagitàries sou genials!!!! Una abraçada :-)****

CARME: s'accepta la protesta, pq "saturday" és sempre dels millors dies de la setmana!!! En això segur que hi estem pràcticament tots d'acord! Jo tb et desitjo un bon dissabte i un bon cap de setmana. Una abraçada!

ESTRIP: sí que va ser un bon dia dijous :-). Si ets sagitari, com l'assumpta, júpiter és el teu planeta. Així és el planeta de Zeus? no en sé gaire de mitologia grega, però Zeus era dels grans oi? Bona tria! Potser després busco al google, quina deesa és la de la Lluna (que és la que em toca a mi). Una abraçada!

CESC: me n'alegro molt que t'hagi aportat tranquil.litat el post :-)). Segur que de cada dia pots trobar, al menys, un significat que et faci sentir bé. Gràcies a tu!! :-)

Les Coses són com Som ha dit...

mmm, es respira calma amb aquesta agenda setmanal particular. M'hi posaré aviam si a mi també m'aporta el mateix jeje. Petonets!!!

robadestiu ha dit...

INSTINTS: va ser una setmana força calmada, de les que deixen respirar tranquil.la. Posa't-hi i segur que t'aporta algo bo! Petonets :-)****

Assumpta ha dit...

Allí on hi ha la robeta-bruixoleta sempre hi ha búsqueda de pau...

i ja se sap que qui busca, troba...

Assumpta ha dit...

Així, és cert que els Sagitari som genials?? Jejeje

Smuaaaaaaaaaaaaaaaaac!!!!

rits ha dit...

I diumenge va tornar a sortir el sol!!!! vas tornar a la platja??

robadestiu ha dit...

no... però també va ser un molt bon dia! Feia un sol radiant! :-)