dimecres, 19 de novembre del 2008

altells, armaris, barreges

Últimament he hagut de remenar altells i armaris per fer lloc i guardar coses. Es barreja un present que es va fent passant a mesura que el guardes en altells, alhora que et retrobes amb passats llunyans.

Els meus pares van ser els primers en venir a Barcelona, per estudiar. I s'hi van quedar. Uns 10 anys més tard, van arribar els seus respectius germans petits, tb a estudiar. I es van quedar a casa mons pares (algun any, o algun temps).

Així que quan era petita, vivien a casa els tiets joves. A la meva tieta li encantaven els Rollings Stones. I jo, el primer record que tinc d'un disc, i de ballar una cançó, era "Oh Carol", dels Rollings, alternant-ho amb les cançons del Pere Poma, i d'Enrique y Ana.

Per això deu ser que de petita els meu amors platònics, eren el nen de color vermell de "Parchís", i el Mick Jagger.

L'altre dia vaig trobar un altre disc, el Beggars Banquet. I vaig tenir ganes de tornar a escoltar una cançó que m'agradava quan ja era una mica més gran.



10 comentaris:

Striper ha dit...

bon video ah les coses que a vegades es troben i ens porten tants records.

Núr ha dit...

Jo el record que tinc de les primeres cançons de quan era petita conegudes a través dels grans són Another break in the wall, de Pink Floyd, per mon pare, i Thriller, d'en Michael Jackson, per les meves cosines més grans.

Tot i això, també m'agradava la fitxa vermella del parxís... i tants i tants d'altres! ;)

Carme Rosanas ha dit...

Jo tinc un germà gran que em porta set anys i de petita em vaig enamorar de les simfonies de Beethoven que sentia a través de la seva porta tancada. I a més a més també m'agradaven moltes altres músiques lleugeres... massa llarga la llista per, a posar-la aquí.

Anònim ha dit...

Mare meva quins records eh... amors platònics de temsp llunyans que va bé recordar :)

iruNa ha dit...

Jo recordo a Pau Casals... jeje Suposo que tothom té la seva pròpia banda sonora del passat oi?
I les olors? a mi em passa molt amb les olors, quan canvia el temps, la temperatura de l'ambient i la olor que acompanya a cada nova estació... em transporta!!!
una abraçada!

robadestiu ha dit...

STRIPER: sí, rementant pel passat sempre es troben records. És xula la cançó oi?

NÚR: les cançons que dius tb em porten records. A tu tb el de color vermell? ;-)

CARME: Beethoven a través de la porta, i et vas enamorar de les simfonies? un amor platònic sense cos, però amb bones vibracions, no?

CESC: sempre fa gràcia recordar amors platònics, i els primers són com entranyables :-)

IRUNA: segur que tothom té la seva pròpia banda sonora del passat. És veritat... les olors dels canvis de temps...ens transporten! Una abraçada :-)

estrip ha dit...

aquests altells, son com la màquina del temps que encara no s'ha inventat!
Segur que també hi ha futur, encara que no sigui tant evident!

labruixoleta ha dit...

Bona definició!. I sí, tb hi ha futur, pq qui li hauria d'haver dit al disc, el divendres, o fa 8 anys, que en un futur, seria mig protagonista d'un post (ell que es pensava que no tenia futur allí dins ficat).

Assumpta ha dit...

Jajajajaja quins dos amors platònics més diferents :-))

Jo era de Beatles no de Rollings :-P

El meu amor platònic era Migueli :-)) (futbolista del Barça, clar jajaja) i si en faig un post?? (Ostres!! estic aprenent a parlar com vosaltres!! ja no he dit "article" he dit "post")

robadestiu ha dit...

ASSUMPTA: jo d'adolescent tb em vaig fer dels Beatles... (sshhhhhht... que no ho senti en Mick...)
Sí!!! fes-ne un post!!