dissabte, 10 de gener del 2009

Font d'inspiració


Em van regalar un cd, “La manera més salvatge”, d’Enric Casasses i Pascal Comelade. Em va agradar molt. Tant, que vaig dir que de cada cançó en podria escriure un post. Això, quan estava bloc-ejada. Que podria, fins i tot, escriure’n dos de posts, cada dia. I em va contestar: “va, fes-ho”. I vaig decidir que ho faria, durant tres dies seguits. M’he desbloc-ejat. Així que si un dia, algú pateix un fort bloc-eig, a més d’intentar fer tot allò que em vau recomanar (gràcies a tots pels comentaris del post "bloc-ejada"), pot agafar un cd que li agradi, i a veure si li ve la inspiració… (i com un d’aquests escrits, també ha inspirat un post genial a en Xexu, AQUÍ, queda l’enllaç fins el seu bloc)

I ara, que encara em queda un post. Aquest. Penso, que si jo, sabés fer música, si fós poeta, si tingués una vareta màgica. I per poder afegir una cançó més dins el meu cd, convertiria en música i poesia, aquestes paraules:

un tren que arriba
somriures
la paraula, i parlar
pasejar
un poble de casetes blanques
la manera més salvatge
els Reis Mags
un rellotge de sol, de nit
una barca mar enllà, dofins
la lluna, una estrella i el mar
descobrir, conèixer, emocionar-se
inspiració


12 comentaris:

Sergi ha dit...

Gràcies per la menció, però et diré que tu pots ser una font d'inspiració sense ajuda de l'Enric Casasses, ni en Comelade ni ningú. Jo tampoc no estic massa inspirat darrerament, i en llegir el que cas escriure de seguida vaig pensar que necessitava escriure alguna cosa més que aquell comentari. Avui m'han vingut tres posts al cap, per cert, però segurament es perdin pel camí, passo d'apuntar-m'ho i escriure-ho més tard, m'agrada fer-ho quan em surt.

Gràcies amiga Roba-leta. La meva primera idea era començar el post elogiant els teus escrits, però vaig pensar que potser això s'estendria més que el post en si, i només vaig mencionar-te al final. Tampoc no volia prendre'm més llibertats de les que toquen...

iruNa ha dit...

Buf, les fonts d'inspiració per escriure poden ser mil. I és cert que a vegades ens bloc-egem i ens sembla que no tenim res per dir, ens posem davant la pantalla i els dits es queden clavats sobre el teclat, sense reaccionar.
Però llavors, de cop i volta, una idea ens truca a la porta i descobrim que al seu darrera s'hi amaguen moltes paraules que podem dir.
I nosaltres, els blogaires, també sóm font d'inspiració els uns pels altres. Un clar exemple és el que ha passat amb en XeXu i el teu post sobre l'amor (que t'he comentat... tard.. jeje)
M'ha agradat la idea d'escriure posts sobre cançons d'algun cd que ens agradi, si mai em quedo sense idees, ho intentaré!
una abraçada guapa!

Anònim ha dit...

M'agrada molt aquest post, deixes anar coses i músiques sense escoltar-les...

Assumpta ha dit...

Vols dir que no ho ets una mica de poeta? :-)

robadestiu ha dit...

XEXU: tot i la quantitat de reaccions positives que em fa tenir el teu comentari, no sóc capaç de transformar-les en paraules, pq ja he escrit 5 o 6 comentaris diferents i cap em sembla prou. GRÀCIES!!!. Una abraçada :-)))))

IRUNA: sí, de fet, els blocaires som sovint font d'inspiració els uns pels altres, i de fet, ja m'ho va dir més d'una persona que llegís blocs i que segurament m'acabaria inspirant, i és realment cert que sovint escric algo gràcies a algo que he llegit en un altre bloc. La música és sempre una altra font d'inspiració i més, si va acompanyada de poesia. Petonets! :-)***

CESC: les he deixat anar sí, i t'han arribat? Què bé! :-)))

ASSUMPTA: ejem.....et diré un secretet.... mai de la vida he llegit un llibre de poesies.... Si t'he de ser sincera, he començat a emocionar-me amb la poesia, gràcies a diferents blocs on n'he trobat. Així que jo, de poesia, crec que no en sabria fer pas. Potser hauria d'agafar un llibre i a veure si m'inspiro... qui sap! :-)****

estrip ha dit...

com diu l'Assumpta, si que ets una mica poeta!

segur que qui et va regalar el cd és feliç de veure com en fas poesia del seu regal!

Anònim ha dit...

Ei robeta poeta...

La inspiració apareix de les coses més inesperades, dels racons més insospitats, de les fonts més desconegudes...

Me l'hauràs de deixar escoltar aquest Casasses... en fi... robeta poeta... quin dia em recitaràs poesia en companyia?

:*
M

PD: M'agrada el teu desbloc-eig
:]

robadestiu ha dit...

ESTRIP: dir que en faig poesia, ja és dir molt... El que és segur, és que jo vaig ser feliç de rebre el regal, i m'ho vaig passar molt bé, fent-ne posts :-))

M.: et recitaré poesia el dia que en sàpiga, pq ni en sé fer, i recitar-ne tampoc crec que se'm donés molt bé. Però et passaré el cd que segur que t'agrada molt! A mi m'agrada trobar-te per aquí de nou :-))****

Carme Rosanas ha dit...

A mi m'agrada molt el teu desbloqueig, i m'agrada molt els debats que muntes aquí. I també el postg d'en xexu que ja vaig llegir al seu moment. En fi que ... ah! i que si que ets un bon tros poeta.

Assumpta ha dit...

Hola!! :-)

Núr ha dit...

No cal escriure per vers per fer poesia. Almenys jo sempre ho he pensat així! ;)

I sí, la música pot ser una gran font d'inspiració, ja que pot despertar coses meravelloses en nosaltres, tota mena de sentiments i pensaments.

Jo últimament estic una mica dispersa, potser que premi el «play» i em deixi gronxar una mica...

robadestiu ha dit...

CARME: de fet, tant el desbloqueig, com els debats, han estat possibles a la música i la poesia. Jo només ho he intentant canalitzar! Però gràcies de totes formes :-)*****


ASSUMPTA: hola! :-)))

NUR: suposo que en el fons, el que ens inspira són jústament els pensaments i els sentiments que desperten tant la música com la poesia. Dispersa tu també?.... prova de prèmer el "play" a veure què tal :-)))