diumenge, 25 de gener del 2009

(1-2) + (1+2) = DOS



Somnis. Una platja. El paradís. Punts de lluna damunt el mar. Una abraçada. Una pel.lícula.

Somnis de pel.lícula. Pel.lícules per somiar.

...què hi pot haver millor que un somni fet realitat?.... que la realitat sigui encara millor del que havies somiat. ..

Dos. Cançons. Música. Una pel.lícula.

(1-2) = el primer vídeo és d'una pel.lícula. El millor moment, de la cançó, o la pel.lícula, per a mi, arriba quan falten dos segons per arribar al minut 1 del vídeo que he deixat.

(1+2)= el segon vídeo és d'una de les meves cançons preferides. El millor moment, de la cançó, per a mi, arriba quan passen dos segons del minut 1.






9 comentaris:

Anònim ha dit...

1+2 2+1, tot acaba agradant-me :)

Assumpta ha dit...

Ai, ai... no sé si deixar comentari o no... però és que no conec ni les cançons ni la peli... bé, ell sé que és en Leonardo di Caprio, eh?

Sí, sí, suspesa, ja ho sé... jejeje però he fet la operació matemàtica i jo, que sóc de lletres, lletres, m'ha sortit bé, eh?

1-2 = -1
1+2 = +3

-1 +3 = +2

Per tant, si em permets, deixo a part els vídeos i la música i em centro en la frase, que aquesta sí que la entenc :-) Si la realitat arriba a ser millor que el que havies somiat, ha de ser quelcom meravellós!!

horabaixa ha dit...

Hola Robadestiu,

M'agrada les frases en "negreta".

Molts cops les nostres vides no tenen res a envejar a cap pelicula. La diferencia, que no surt a les grans pantalles.

Per molts somnis !!!!!

Carme Rosanas ha dit...

A vegades els somnis construeixen realitats. I si construim bé... la realitat pot ser molt millor que el somni, ja que és real.

estrip ha dit...

elogi a la realitat.
Si la realitat és vergonyosa es posarà vermella pensant en qui l'ha somiat.

Núr ha dit...

M'ha agradat moltíssim la resposta a la pregunta! És meravellós quan la realitat supera qualsevol expectativa perquè llavors t'adones que realment val la pena viure i que la vida és quelcom de fantàstic. Aquestes petites superacions dels somnis són com regals que ens fa i m'encanta trobar-ne de tant en tant. :)

El vídeo de la pel·li no m'ha dit gaire res. La pel·lícula no em va dir res quan la vaig veure i la cançó, tot i que la conec i no em desagrada... ves! Això sí, la segona, la de la Najwa m'ha agradat molt! Com a cantant no la conec gaire, prò sempre que n'escolto alguna cosa, m'agrada!

robadestiu ha dit...

CESC: l'important és que ens agradi, sigui quina sigui la combinació, i l'ordre, oi?

ASSUMPTA: en el fons, la pel.li i la cançó no eren el més important. L'operació matemàtica, tampoc, tot i que l'has fet perfèctament!!! Millor el que has fet tu, deixar de banda els vídeos i les mates, i centrar-nos en la realitat... i si alguna vegada els somnis es fan reals i inclús millor que com els somiaves, és meravellos segur! :-)**** &heart;


HORABAIXA: ara em sortiria dir-te que la millor pantalla és la vida mateixa, però és que la vida també és millor que una pantalla. I igual com les pel.lis, de vegades, no ens agrada el que veiem, de vegades és un malson, però quan estem contents i els somnis es fan realitat, això és millor que tot! Una abraçada :-)))

CARME: tens raó, de vegades construim la realitat a partir de somnis, per això val la pena somiar, pq sovint un somni és un impuls que ens pot fer moure, i si es fa real, és "realment" millor ;-). Petonets :-)****


ESTRIP: bonica reflexió. Així potser la realitat és vergonyosa i es posa vermella quan l'afalaguen? La realitat colorejada segur que és preciosa! :-)))

NÚR: la cançó de la Najwa és xula oi? Jo quan l'escolto, em fa somiar que volo! Tenia moltes ganes d'escoltar-la en directe, i el concert va ser genial, realment, per volar!
I tens raó, de vegades la vida, de tant en tant, ens fa regals, i un somni fet realitat i millorat, és un gran regal. M'ha agradat molt com ho expliques. Una abraçada ben forta :-)))

robadestiu ha dit...

ASSUMPTA: aggggghhhhh!!!!!! no m'ha sortit el cor!!!!!!! no era així??????? Hauré de tornar a mirar els apunts.....

Assumpta ha dit...

era "hearts" (en plural jeje)

Smuaaaaaaaaaaac ♥