dijous, 18 de juliol del 2013

Excel.lent???

Per tenir informació sobre el per què de la brutícia a l'aigua de les platges del maresme, el primer que vaig fer va ser anar a l'ajuntament del meu poble. Allí em van dir que estàn rebent moltes queixes en aquest sentit, però que ells reben en els informes de l'Agència Catalana de l'Aigua, que es poden consultar aquí, que l'estat de l'aigua és excel.lent. (((???¿¿¿¿)).

També em van dir que sobre aquest tema, hi ha aquest article, on l'alcalde de Badalona considera que l'orígen del problema podria ser la depuradora de Mataró. Però que des de Mataró afirmen que la depuradora funciona sense incidències.

En definitiva. L'aigua està bruta. Els polítics s'acusen els uns als altres. I l'Agència Catalana de l'Aigua, que és l'encarregada d'analitzar la qualitat de l'aigua, li posa un excel.lent.

Un excel.lent a una aigua, amb bosses, compreses, ampolles, brutícia marró, o escuma groga.

Ara les preguntes van cap a l'ACA. Seguim investigant.

1 comentari:

Sergi ha dit...

Jo vaig treballar a l'ACA un estiu, en el control de platges, però controlàvem les embarcacions de neteja i recollida. Evidentment aquestes no entren a la zona de bany, que és la que està bruta, i potser fora de les boies tot va de conya. Ara, no sé on fan la recollida de mostres per dir que l'aigua està bé, la zona de bany se l'haurien de mirar més.