dilluns, 8 de juliol del 2013

aigua bruta

Fa anys que vaig a una platja del maresme durant l'estiu. I fa anys que l'aigua del mar acostuma a estar molt bruta. Tot i la bandera verda. A les casetes de la creu roja hi ha una taulers on t'informen de l'estat de l'aigua, i per exemple hi posa la temperatura, i altres dades que per a mi no tenen cap interès, quan la informació més evident sobre l'aigua, hauria de ser: BRUTA. Però això no ho diu enlloc.

Sempre he passat aquells dos primers metres d'espuma groga o brossa, nedant ràpid, pq normalment la porqueria s'acumula a la vora del mar.

I així van passant els anys. Però aquest estiu no en tinc prou amb passar la merda corrents. Vull saber què és aquesta espuma, i fins a quin punt la brutícia de l'aigua la contamina i pot ser dolent per a una persona.

Començaré per l'ajuntament. I si no en trec l'aigua clara  (mai millor dit) intentaré esbrinar com es pot fer un anàlisi de l'aigua, o com puc trobar la informació que busco.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Ets la blogaire més caòtica que conec. Ara toca roba d'estiu, és clar! El que necessitarà una brúixola al final seré jo.

Està bé això que t'has proposat, arriba un moment que ens cansem de veure les coses tan malament. Jo no sóc de platja, però em sembla que he vist més d'un cop aquesta escuma que dius, i és força fastigoseta. A veure si en pots treure l'entrellat, i si ho fas espero que ens ho expliquis!

labruixoleta ha dit...

JAJAJAJA!!! Xexu!! un dia et regalaré una brúixola! t'ho has guanyat, per llegir-me sempre, malgrat el caos!

Si puc saber d'on ve l'escuma, i tant que ho explico. No hauria de ser difícil saber-ho, però em temo que no serà fàcil.

ROBADESTIU