dijous, 22 de gener del 2009

Gustos, barreges i monos.

Diuen que sobre gustos, no hi ha res escrit...

A mi, pel que fa al menjar, m'agrada fer unes barreges que sembla ser que no són del gust de tots. Perquè ja des de petita, em menjava la xocolata amb fuet, o el gelat de maduixa amb patates fregides.


De totes formes, mica en mica, per diferents cuines, es comencen a barrejar, cada cop més, diferents sabors.

Pel que fa a les barreges, n'hi ha una, que m'encanta: la xocolata amb taronja. Si començo, no pararia. M'agrada de totes les formes. En podria menjar, a qualsevol moment del dia.

I avui, en voldria... però no en tinc. I tinc mono!

El que tinc és un llibre que m'agradaria llegir. Va, a veure si aconsegueixo començar-lo, i em distrec, tot i que, això, afegeix, al mono de xocolata amb taronja, el mono que tindré d'ordinador!



13 comentaris:

Sergi ha dit...

La veritat és que de les barreges que dius al principi, jo me'n faria farts, però per separat a ser possible. El que menys m'agradaria, potser, seria el gelat de maduixa, i mira que m'encanten els gelats. I la xocolata em perd, però justament, amb taronja, no m'entusiasma. Culpa de la taronja, és clar. En canvi, amb avellanes o ametlles...

Assumpta ha dit...

Ah, xiqueta, la taronja amb xocolata és una delicatesssen, eh?

Ostres, m'has fet venir ganes de xocolata ara jejeje

Un cosí meu es feia pa amb tomàquet i xocolata :-) Deia que estava molt bo... jo no ho he provat mai jeje

A gaudir de la lecturaaaa!!!

(Xexu, el xocolata que vaig a menjar ara és amb ametlles jeje)

estrip ha dit...

si superes el mono després tot serà més gustós!

Carme Rosanas ha dit...

Una torradeta amb oli sal i xocolata d'ametlles...

Anònim ha dit...

Xocolata amb taronja! ufff total :)

rits ha dit...

petits capritxets sempre van bé!! xò si no poden ser, millor devorar lletres!!!

crec que sóc de l'espècie rara que la xocolata, ni fu ni fa... m'agrada, xò només quan em ve de capritx (aquesta tarda, m'he cruspit un crossant de xoco...mmm) xò de fet a casa ara mateix hi ha 2 capses de bombons i una tableta de xocolata per estrenar,.... i s'hi poden passar mesos... quan tinguis un capritxet sempre pots passar pel vuit8ena!

Anònim ha dit...

noiaaaaaaaaaa......... :)

iruNa ha dit...

Buf, jo tenia una amiga de petita que feia unes barreges brutals! Només de veure tot el que es posava al plat a mi m'entraven uns fàstics tremendos. I és que és ben cert, sobre gustos no hi ha res escrit.
La xocolata amb tarjonja ja s'ha convertit amb tot un clàssic eh?!
Espero que se t'hagi passat el mono guapa, o que l'hagis pogut satisfer... que no sé què és millor!
una abraçada plena de xocolata!

robadestiu ha dit...

XEXU: m'ha fet riure això de que te'n faries farts de les barreges del començament, però per separat :-))). Realment, el gelat de maduixa, tot i que a mi, m'agrada, és com un gelat avorrit, li falta algo... prova un dia de barrejar-lo amb patates i ja em diras què tal! Sinó, sempre es pot barrejar amb xocolata i tb, boníssim! Així no ets molt de la taronja? Doncs amb avellanes o atmelles no està mal, però llavors ja em cal recórrer al fuet. Si és amb taronja, no necessito res mes! :-)

ASSUMPTA: boníssim oi??? Pa amb tomàquet i xocolata.... fa pinta d'estar boníssim!! Ho provaré! I pel que fa a la lectura, vaig aconseguir llegir unes quantes pàgines... tot un esdeveniment tenint en compte que feia tant temps... Espero que tu gaudíssis de la xocolata amb ametlles :-)****

ESTRIP: segur que sí! Ahir vaig sobreviure al mono, i avui ja tinc x&t i...mmmmm!!!

CARME: una torrada amb oli i sal i xocolata... també ho trobo molt encertat, segur que deu estar molt bo!! També ho provaré!! :-)))

CESC: genial, oi que sí ??? :-)))

RITS: realment, devorar lletres, també està molt i molt bé. No et pensis, a mi la xocolata tampoc és que em torni boja a qualsevol moment, si més no, no tots els tipus. Però amb taronja.... Ei, passaré per la vuit8ena, que de fet, fa poc, ja recordo un postre de xocolata tb! Gràcies :-)***

IRUNA: noia.......... boníssima combinació, a que sí??? Bessitos :-)***

iruNa: jajaja! estic segura que tinc amigues que també diuen això de mi! :-)) I és que sobre gustos...
Sí, és tot un clàssic això de la x&t !!! Avui ja en tinc! :-)) Una abraçada!

zel ha dit...

jejejeje... xocolata amb taronja, m'embogeig!!!!

Jo també barrejo i puc començar pel cafè amb llet i acabar amb el fuet passant per galetes, fruita seca, mandarines i tot el que em cau a la mà....

Anna ha dit...

Ja ho dius bé que sobre gustos no ha ha disputes. La barreja que jo he vist fer més sorprenent, és la que fa el meu fill petit. Quan esmorça un entrepà, sigui del que sigui, el suca al got de llet amb cola cao. Ja pot ser de fuet, com de xoriço!! Ja veus...
Petonets.

Núr ha dit...

hahaha! Quin tip de riure amb el fill de l'Anna! Jo recordo un noi que no recordo d'on era que sucava l'hamburguesa (entenem el pa, amb enciam, el tomàquet i el tall de carn, és a dir, aquesta cosa ianqui) al got de fanta de taronja... i cap a dins! Quin fàstic!

La xocolata m'agrada força, prò amb taronja gens! Hi ha coses que no s'haurien de barrejar amb res... ;)

robadestiu ha dit...

Ei ZEL així tu ets de les meves!!! què bones estan les barreges eh? I la xocolata amb taronja! és per embogir sí!!! :-))))


ANNA: no està mal tampoc aquesta barreja. Jo sucava tots els entrepans al suc de taronja, però al cola-cao... no ho he provat mai. M'ho apunto també! Deu estar boníssim l'entrepà de fuet sucat amb cola-cao! Una abraçada :-))


NUR: jajaja! doncs ara m'ha fet gràcia a mi lo del teu amic, pq jo tb ho sucava tot a la taronja, però en suc natural. Ara fa temps que no ho faig, a veure si en un dels propers berenars... Ep! així tu com en Xexu, que barreja sí, però per separat? ;-)
Petonets :-)****