divendres, 20 de setembre del 2013

"La societat Juliette"

    "La societat Juliette", de Sasha Grey.
    Vaig triar aquest llibre pensant que seria una mena d'"Eyes wide shut", però més eròtic.
     De fet, la pel.lícula no em va impatcar especialment, ni tant sols em va agradar gaire. El llibre m'ha sorprés.
     Tots sabem que hi ha realitats que no ténen res que veure amb el nostre dia a dia, i ens impacten més o menys segons com ens arriba la informació, i si aquesta, és habitual en els mitjans. Estem acostumats a conèixer guerres tot dinant, i se't remou l'estómac o no, ja depen de quants dies fa que veus imatges i de quin tipus d'imatges són. Quan ho llegeixes als diaris, probablement l'impacte és menor pq la imatge desperta moltes emocions. I llegir un llibre sobre la guerra, per a mi, potser seria el més impactant. Pq durant la lectura vas entrant i entrant, vas imaginant, ho vas vivint, inclús en aquell moment et sents un dels personatges. És potser una de les maneres d'entrar més profúndament i durant més estona en una realitat que no és la teva.
     Això em va passar amb aquest llibre. Vaig descobrir un món que gira al voltant del sexe, del sexe portat al límit o més enllà. O del sexe sense límits. Del sexe, la violència i el poder.
     Em va obrir els ulls a una realitat que podria imaginar que existeix, que potser sabia que existeix, però va ser com ser-ne més conscient, com descobrir. Em va despertar emocions molt diverses, i a més de ser excitant, tb va ser un llibre impactant, i que em va fer pensar molt. En moltes coses.
     Sobre mi mateixa, la meva sorpresa, les meves reaccions. Sobre les persones, la societat, sobre altres móns, sobre el món...
     

3 comentaris:

Sergi ha dit...

No el llegiré, no cal dir-ho. NO dubto que faci pensar, però tot i saber que és una realitat que probablement existeix, no necessito saber-ho del cert ni introduir-m'hi.

Va corre, fes canvi d'armari que s'acosta la tardor!

Anònim ha dit...

I’m going to read this. I’ll be sure to come back. thanks for sharing. and also This article gives the light in which we can observe the reality. this is very nice one and gives indepth information. thanks for this nice article...  Drug and alcohol treatment Austin texas

Ever Lighten ha dit...

You there, this is really good post here. Thanks for taking the time to post such valuable information. Quality content is what always gets the visitors coming https://everlighten.com/